Khamis, 23 Julai 2009

Diri, kerja dan bisnes



Antara diri, kerja dan bisnes rasanya akhir-akhirnya kerja yang menyebabkan otak ni stres. Minggu-minggu terakhir sebelum bulan Ramadhan ni, semua kerja nak kena siap cepat. Ayo..Dengan kursus, bengkel, latihan, pembelian mesin baru, servis mesin, kajian kualiti, pembukaan unit baru, key user IT/RIS/PACS dan persediaan akreditasi hospital membuat kepala ni berputar-putar tiap-tiap hari. Seolah-olah 8 jam waktu bekerja tu tak cukup plak. Hari-hari balik lambat...Ayoo
Manakala bisnes plak dah nampak jalan cerah kat depan. Makin ramai kawan-kawan yang dah tahu mengenai bisnen warizan ni dan berminat untuk join. Alhamdulillah. Bukan apa, aku ni bukannya pandai sangat nak cerita dan tarik perhatian orang, tapi bila pertama kali bercerita orang dah faham dan berminat, maka semangat bertambah berkobar-kobar. Yeye, seronok rasanya diri ini.
Bagi yang membaca blog aku ni, aku yakin kamu semua masih ragu-ragu dengan bisnes ni. Jika tak yakin secara online, saya boleh terangkan secara offline iaitu berjumpa, berbincang dan sesi soal jawab. Malah aku juga boleh bawa ke HQ Warizan Al Helmy Sdn Bhd untuk mendengar penjelasan orang-orang yang lebih berpengalaman di sana.
Genap 25 Julai ni, penyata aku yang keempat akan keluar. Mungkin dalam masa seminggu aku akan dapat wang pos atau cek yang akan dipos ke alamat rumah aku..(opss, aku guna alamat hospital la..hehehe). Rasanya aku dapat RM116.00 dan wife aku dapat RM146.60. Dan aku jangka bulan depan aku akan dapat berkali ganda lebih banyak sekiranya semua kawan-kawan aku mula join di bawah aku.
Kita tunggu dan lihat.
Mari join bawah saya untuk memulakan langkah pertama anda...tekan sini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan